Koripallosetti Klubben

-+
KvantumsrabattVolymrabatterMääräalennus
1 varastossa

Klubben Koripallomaalisetti sisältää kaiken tarvittavan ja on ihanteellinen valinta esimerkiksi kouluille ja seuroille. Koripallomaalin taustalevy on valmistettu kestävästä ja laadukkaasta HDPE-materiaalista (High-Density Polyethylene), ja settiin kuuluu myös kori ja verkko. Taustalevy on säänkestävä, ja se on turvallinen käyttää pyöristettyjen kulmiensa ansiosta.

Ominaisuudet

• Taustalevyn koko 120 x 90 cm
  • EN 1270 standardin mukainen
  • 30 astetta taittuva kori
  • Maksimikuormitus 70 kg

Settiin kuuluu taustalevy, kori sekä verkko.

Taustalevy kiinnitetään ruuveilla haluttuun seinämateriaaliin. Ruuvit eivät kuulu settiin.

Asiakkaidemme arviot